*بال اور ناخن کا حکم*
*حضرت اُمِّ سلمہ رضی اللہ عنہا سے روایت ہے کہ نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا:*
*’’جب تم ذی الحجہ کا چاند دیکھ لواور تم میں سے کسی کا قربانی کرنے کا ارادہ ہو تو وہ اپنے بال اور ناخن کاٹنے سے رُک جائے۔‘‘*(مسلم:۵۰۱۸)
*اس جیسی احادیث کی روشنی میں فقہائے کرام نے فرمایا کہ قربانی کرنے والے کے لیے مستحب ہے کہ ذی الحجہ کا چاند نظر آنے کے بعد قربانی کرنے تک جسم کے کسی حصے کے بال اور ناخن نہ کاٹے۔لیکن یادرہے کہ نہ کاٹنا مستحب ہے، ضروری نہیں ۔ لہٰذا اگر کوئی شخص قربانی سے پہلے کاٹ لے تو بھی کوئی گناہ نہیں اور اس سے قربانی میں کوئی خلل نہیں آتا۔البتہ قربانی سے پہلے اگر ناخن ،ناف اور بغل کے بال کاٹے ہوئے چالیس دن گذر گئے ہوں تو پھر ناخن اور ناف کے نیچے اور بغل کے بالوں کی صفائی ضروری ہے۔ یاد رہے کم سے کم ایک مٹھی ڈاڑھی رکھنا واجب ہے اور اس سے کم کرنا یا مونڈنا ہمیشہ منع ہے۔* (از کتب الفقہ)
*Naakhun Aur Baal Ka Hukm*
*Hazrat Umm-e-salmah رضی اللہ عنہا Se Riwaayat Hai Ke Nabi صلی اللہ علیہ وسلم Ne Farmaaya:*
*“Jab Tum Zil-Hijjah Ka Chaand Dekh Lo Aur Tum Me Se Kisi Ka Qurbaani Karne Ka Iraadah Ho To Woh Apne Baal Aur Naakhun Kaatne Se Ruk Jaaye.*”(MUSLIM:5018)
*Is Jaesi Ahaadees Ki Roshni Me Fuqahaaye Kiraam Ne Farmaaya Ke Qurbaani Karne Wale Ke Liye Musta’hab Hai Ke Zil-Hijjah Ka Chaand Nazar Aane Ke Baad Qurbaani Karne Tak Jism Ke Kisi Hisse Ke Baal Aur Naakhun Na Kaate. Lekin Yaad Rahe Ke Na Kaatna Musta’hab Hai, Zaroori Nahin. Lehaaza Agar Koi Shakhs Qurbaani Se Pehle Kaat Le To Bhi Gunaah Nahin Aur Is Se Qurbaani Me Koi Khalal Nahin Aata. Albattah Qurbaani Se Pehle Agar Naakhun,naaf Aur Bagal Ke Baal Kaate Huye 40 Din Guzar Gaye Hon To Phir Naakhun Aur Naaf Ke Niche Aur Bagal Ke Baalon Ki Safaai Zaroori Hai.Yaad Rahe Kam Se Kam Ek Mutthi Daadhi Rakhna Waajib Hai Aur Is Se Kam Karna Ya Moondna Hameshah Mana Hai.*[Az Kutub-ul-Fiqh]
📲 Download App - Goo.gl/mg4455
📲 *Subscribe:* Goo.gl/JPvW35
*حضرت اُمِّ سلمہ رضی اللہ عنہا سے روایت ہے کہ نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا:*
*’’جب تم ذی الحجہ کا چاند دیکھ لواور تم میں سے کسی کا قربانی کرنے کا ارادہ ہو تو وہ اپنے بال اور ناخن کاٹنے سے رُک جائے۔‘‘*(مسلم:۵۰۱۸)
*اس جیسی احادیث کی روشنی میں فقہائے کرام نے فرمایا کہ قربانی کرنے والے کے لیے مستحب ہے کہ ذی الحجہ کا چاند نظر آنے کے بعد قربانی کرنے تک جسم کے کسی حصے کے بال اور ناخن نہ کاٹے۔لیکن یادرہے کہ نہ کاٹنا مستحب ہے، ضروری نہیں ۔ لہٰذا اگر کوئی شخص قربانی سے پہلے کاٹ لے تو بھی کوئی گناہ نہیں اور اس سے قربانی میں کوئی خلل نہیں آتا۔البتہ قربانی سے پہلے اگر ناخن ،ناف اور بغل کے بال کاٹے ہوئے چالیس دن گذر گئے ہوں تو پھر ناخن اور ناف کے نیچے اور بغل کے بالوں کی صفائی ضروری ہے۔ یاد رہے کم سے کم ایک مٹھی ڈاڑھی رکھنا واجب ہے اور اس سے کم کرنا یا مونڈنا ہمیشہ منع ہے۔* (از کتب الفقہ)
*Naakhun Aur Baal Ka Hukm*
*Hazrat Umm-e-salmah رضی اللہ عنہا Se Riwaayat Hai Ke Nabi صلی اللہ علیہ وسلم Ne Farmaaya:*
*“Jab Tum Zil-Hijjah Ka Chaand Dekh Lo Aur Tum Me Se Kisi Ka Qurbaani Karne Ka Iraadah Ho To Woh Apne Baal Aur Naakhun Kaatne Se Ruk Jaaye.*”(MUSLIM:5018)
*Is Jaesi Ahaadees Ki Roshni Me Fuqahaaye Kiraam Ne Farmaaya Ke Qurbaani Karne Wale Ke Liye Musta’hab Hai Ke Zil-Hijjah Ka Chaand Nazar Aane Ke Baad Qurbaani Karne Tak Jism Ke Kisi Hisse Ke Baal Aur Naakhun Na Kaate. Lekin Yaad Rahe Ke Na Kaatna Musta’hab Hai, Zaroori Nahin. Lehaaza Agar Koi Shakhs Qurbaani Se Pehle Kaat Le To Bhi Gunaah Nahin Aur Is Se Qurbaani Me Koi Khalal Nahin Aata. Albattah Qurbaani Se Pehle Agar Naakhun,naaf Aur Bagal Ke Baal Kaate Huye 40 Din Guzar Gaye Hon To Phir Naakhun Aur Naaf Ke Niche Aur Bagal Ke Baalon Ki Safaai Zaroori Hai.Yaad Rahe Kam Se Kam Ek Mutthi Daadhi Rakhna Waajib Hai Aur Is Se Kam Karna Ya Moondna Hameshah Mana Hai.*[Az Kutub-ul-Fiqh]
📲 Download App - Goo.gl/mg4455
📲 *Subscribe:* Goo.gl/JPvW35